středa 24. července 2019

Jak vysušit telefon

Jak vysušit telefon

Rychlý postup, jak vysušit. Zbavte utopený telefon. Ačkoli trend ve vyrábění voděodolných chytrých telefonů nabírá na síle. Co s mobilem či tabletem, do kterého se dostala voda?


Jak vysušit telefon

Asi nebudete souhlasit, ale na otázku z titulku je poměrně. Máme pro vás tipy, jak utopený telefon co nejlépe vysušit. Je to překvapivě snadné. Mobilní telefony dnes neodmyslitelně patří do našich každodenních životů.


Někdo jej pro jistotu nedává z ruky vůbec a někdo jiný si na něj. Starý trik, že mobil nejlépe vysušíte v rýži, už tak docela nemusí platit. V co nejkratším čase rozeberte všechny běžné součásti mobilního telefonu.


Otevřete tedy zadní kryt, vyjměte baterie, micro SD karty a SIM karty. Porty pro hands free, mikrofon, otvor pro nabíjení, usb kabel a plastový kryt pustí vodu dovnitř telefonu. Víte ale, jak v takovém případě postupovat? V první řadě nepanikařte!


Co nejrychleji telefon. Pokud ne, máme pro vás návod. Na večírku jsem si polila omylem telefon ! Telefon mi spadl do záchodu! Je mnoho verzí, jak se dostane telefon do.


Utopil jsem si telefon ! Phonu babskou metodou. Ahoj holky, dneska mi spadl dotkový telefon do vody. Byl tam fakt pár vteřin. Hned jsem ho vytáhla a vyndala baterku.


A dala jsem telefon bez baterky a bez. Spadl vám váš telefon do bazénu, rybníka, moře, záchodu nebo jste ho utopili v pivu či limonádě? Pak musíte jednat rychle.


Co dělat, když mobil spadl do vody? Voda elektronice ublíží, ale škody můžete omezit. Takže jak vysušit mobil? Jsou to ale skutečně dobré návody, nebo spíš telefonu ublíží?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky